Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Lungt på forumet...

Reg.datum
    jun 2012

Lungt på forumet...

Solen skiner, gubbarna mäter ketoner och ungpågarna pratar träning. En helt vanlig dag på LCHF-forumet...

Reg.datum
    apr 2012

Ja visst är det lugnt.

Reg.datum
    feb 2011
    Haha, man blir onekligen på bra humör av sådana här trådar.

Reg.datum
    sep 2010
    hahaha sant så sant!

att ni inte hänger med på våra galenskaper på fejjan? kolla tråden här under vi på facebook

Reg.datum
    apr 2012
    Finns det en grupp på Facebook som sysslar med lchf?

Reg.datum
    sep 2010
    hahahaha oooojaaa. kom dit om du vågar ;)
    jolla tråden här under hehe

Reg.datum
    mar 2011
    Vad har hänt...?? Jag va inne en del jan-april sen blev det liksom en lchf paus för mig under sommaren och nu är alla bara borta...! Jag vet ju om gruppen på fejjan men har alla slutat att vara här nu? Dom flesta dagböckerna är borta (inklusive min) och massor med trådar är kortare. Det är som om allt försvann i augusti...? Det är verkligen dött här nu...

Reg.datum
    maj 2009
    Citat Ursprungligen postat av cleo Visa inlägg
    Vad har hänt...?? Jag va inne en del jan-april sen blev det liksom en lchf paus för mig under sommaren och nu är alla bara borta...! Jag vet ju om gruppen på fejjan men har alla slutat att vara här nu? Dom flesta dagböckerna är borta (inklusive min) och massor med trådar är kortare. Det är som om allt försvann i augusti...? Det är verkligen dött här nu...
    Detta beror troligtvis på en serverflytt som skedde i Augusti. En webbserver som jag använt mig av i flera år började krångla mer och mer, databaser kraschade och de som skulle ta hand om servern verkade göra sitt jobb mycket dåligt så jag bestämde mig för att byta webbhotell.
    Jag försökte först själv exportera databasen så jag kunde importera den på det nya webbhotellet men det blev ständigt fel så jag bad en av de som har hand om servern att exportera databasen.
    Efter det så kunde jag ladda ner databasen och importera den hos det nya webhotellet. Allting verkade funka fint så jag styrde om domänen så den pekade på nya webhotellet och allt verkade flyta på så jag sa upp den gamla servern.
    Ett par veckor efteråt så märkte både jag och flera användare att det fattades trådar osv. Så det verkar som om hela databasen inte kom med från förra servern av någon anledning. Det känns otroligt tråkigt men jag kan tyvärr inte göra något åt det eftersom den gamla servern är borta.

Reg.datum
    mar 2011
    Aha...ok...ja, sånt kan ju hända...det är ju inte hela världen. Visst saknar man vissa trådar och hitter ingen information om vissa saker, men det fylls ju på med nytt och hittar man inte det man söker får man ju ta upp saken igen så det kommer på tal igen....;)

Däremot är det ju synd att alla "kändisar" inte verkar vara här så ofta längre...... de har så mycket erfarenhet och kunskap och man fick alltid svar på sina funderingar och frågor väldigt snabbt och dessutom var det skoj......

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •