Sidan 6 av 9 FörstaFörsta ... 4 5 6 7 8 ... SistaSista
Resultat 51 till 60 av 85

Ämne: let´s go

Reg.datum
    jun 2012
    Citat Ursprungligen postat av XLman Visa inlägg
    Okej :-) Men hur reagerade magen när du drack?
    Jag kände inte så mycket men jag har också haft en stark mage som tål mycket, jag trodde det skulle kännas värre. Men lite uppsvälld blev man ändå haha

Reg.datum
    jun 2012

21/4 invägning

Idag vägde jag in mig på 98,8 och blev superglad efter en längre perod men en platå där jag stannat på 99,8-100,3
    jag har jobbat väldigt mycket och hårt senaste tiden men har nu varit ledig sedan i onsdags så jag har haft en 5 dagars mini semester kan man säga och det behövde nog verkligen min kropp, kanske därför jag har börjat gå ner i vikt igen, att slippa stressa och ha press på sig.
    jag har kommit igång med träningen och tänkte köra kondition 2 g i eckan och styrketräning 3 gånger iveckan med ett RM på mellan 6-9 st på 3 reps. vill helst träna funktionell styrketräning och jobbar på att hitta övningar som passar mig, jag gillar mest att köra med fria vikter.
    Jag har även beställt ett par adidas boost som kommer på mån eller tisdag ska bli jättekul att få testa dem.

Notis till mig själv!!!! bli bättre på att skriva i forumet, helst varje dag hahahah

Reg.datum
    mar 2013
    Bra jobbat. Min platå verkar också vara över. Den varade i två veckor. hoppas att viktkurvan fortsätter nedåt.

Reg.datum
    jun 2012
    Citat Ursprungligen postat av kemiläraren Visa inlägg
    Bra jobbat. Min platå verkar också vara över. Den varade i två veckor. hoppas att viktkurvan fortsätter nedåt.
    tack ska du ha, ja det känns bra nu. hoppas med på att att det ger med sig nu

Reg.datum
    okt 2011

let´s go

När det gäller träning med fria vikter så rekommenderar jag starkt www.styrkelabbet.se/starting-strength/

Ripptoes starting strength program fungerar riktigt bra för att bygga upp grundstryka.

Reg.datum
    jun 2012
    Citat Ursprungligen postat av Dante Visa inlägg
    När det gäller träning med fria vikter så rekommenderar jag starkt www.styrkelabbet.se/starting-strength/

Ripptoes starting strength program fungera riktigt bra för att bygga upp grundstryka.
    Tack för tipset ska in direkt och kolla

Reg.datum
    jun 2012
    22/4

har idag börjat så smått med träningen och kör nu Ripptoes starting strength program (tack dante för tipset) och tänker föra in 2 konditonspass i veckan nu när det e skönare och springa ute.
    frukost:
    2 kokta ägg
    50g makrill i tomatsås
    1 kopp kaffe m grädde
    2 skivor rökt korv

Lunch: inget

Middag:
    200g lammkött
    20g kryddsmör
    10g kronärtskockskräm
    1/2 avocado

träning:
    3*5 knäböj 35kg
    3*5 bänkpress 35kg
    1*5 marklyft 40kg

taggad till tusen

Reg.datum
    jan 2011
    Blogginlägg
    18
    vad grym du e Joe!!

Reg.datum
    jun 2012
    Citat Ursprungligen postat av djudjie Visa inlägg
    vad grym du e Joe!!
    tack ska du ha, ska bli mer flitig med och uppdatera mig här bara haha, ni andra är så duktiga på det haha

Reg.datum
    jun 2012
    23/4

Har idag börjat med konditionsträningen och kommer börja dem första veckorna rätt lungt tempo.

Frulle
    ingen frulle körde direkt till jobb

lunch

200g stekt fisk
    30g skirat smör
    10g morotskräm
    10g inkokt fänkål
    1 liten vårlök

middag
    2 st stekta hamburgare med ost
    1st salladsblad
    30g hamburgardressing
    8 skivor saltgurka
    6st jalapenos
    halv rödlök

träning
    sprang 1,48 km på tiden 11:41 för 8 år sen sprang jag en värre runda på 2,4km på ungefär samma tid skäms på mig. men man får brja om på ny kula nu
    LET`S GOOOOOOOOOOOOOOOO
    PS Mina nya skor adidas boost e riktigt sköna.
    tack o hej

Sidan 6 av 9 FörstaFörsta ... 4 5 6 7 8 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •