Sidan 8 av 9 FörstaFörsta ... 6 7 8 9 SistaSista
Resultat 71 till 80 av 85

Ämne: let´s go

Reg.datum
    jun 2012
    Citat Ursprungligen postat av Slacktivisten Visa inlägg
    Jag tycker det börjar se lite snålt ut på energisidan, framförallt fettet. Drar man ner kalorierna för mycket så funkar inte LCHF bättre än någon av alla andra bantningsmetoder.
    tack för synpunkten, bra att någon säger till när man gör snesteg, jag ska börja ha i mer fett i maten, men jag andvänder näsan alltid hemgjorda fonder i min mat och andvänder fetter från t ex kalvfonden i maten med för det e naturligt och sjukt gott fett. men jag håller med dig att jag borde nog äta mer, men suget efter mer mat ökar inte och det kä'nns ju inte heller bra att pressa ner maten, men försöker variera mig mycket. tack för rådet

Reg.datum
    jun 2012
    Citat Ursprungligen postat av Limp Visa inlägg
    Som en kontrast berättar jag vad jag åt idag. Min kropphydda är ca. 4-5 kg större än din, Joelito och jag motionerar inget:

Frukost
    - 90 gram brieost
    - 2 ägg
    - 140 gram Chorizo

Middag
    - 160 gram fläskkarre
    - 44 gram gul paprika
    - 88 gram gurka
    - 35 gram persiljesmör
    - 40 gram bearnaisesås

Skaldemans fettratio blir ca. 1,64. Vilket kan betraktas om godkänt utifrån rekommendationen på överstigande 1,33.
    tack limp, ska öka mer på fettet och räkna ut med skaldemans fettratio, känns skönt att ni är uppmärksamma på mina misstag, det uppskattar jag jättemycket för då kan man bara bli bättre. vilken chorizo köper du ? har inte hitttat någon bra för en vettig peng.

Reg.datum
    jun 2012
    Jag älskar Willys Chorizo med 95%:ig kötthalt. Den har låga kolisar och passar mig perfekt som försöker hålla mig under 10 gram.

Reg.datum
    jun 2012
    Citat Ursprungligen postat av Limp Visa inlägg
    Jag älskar Willys Chorizo med 95%:ig kötthalt. Den har låga kolisar och passar mig perfekt som försöker hålla mig under 10 gram.
    tack ska du ha för tipset ska kolla det på¨willys i kristianstyad när jag är där inne nästa gång

Reg.datum
    jan 2011
    Blogginlägg
    18
    JOE...hohoooo var e du?? HUr går det för dig?

Reg.datum
    jun 2012
    Citat Ursprungligen postat av djudjie Visa inlägg
    JOE...hohoooo var e du?? HUr går det för dig?
    tja nu e jag tillbaka hhah. min dator har varit sönder men har fått till att funka nu iallafall hahaha, senm har jag jobbat som en jubelidiot också, så allt e som det ska vara

Reg.datum
    jun 2012
    18/5
    vikt 97,1

TJOHOOOOOOO nu e jag tillbax efter sjukt mycket jobb och en massa roligt tekniskt strul. Men allt har rullat på som vanligt.
    vi hade en personalfest förra söndagen och det vart sjukt roligt och jag tillät mig att få dricka vad jag ville och det blev en hel del, jag jobbade en panna dagen efter och på kvällen när jag kom hem så vägde jag mig och då hade jag gått upp ca 2kg HAHAHA, men nu e jag nere igen på det vanliga och fakrtiskt gått ner lite till, men e det p-fest så e det och kosta va det kosta vill, jag har ju inte brottom precis.
    Men nu e jag tillbaka iallafall. ha det gott nu ska jag jobba och ska servera en 7-rätters middag ikväll tjopp fallong

Reg.datum
    jan 2011
    Blogginlägg
    18
    Gött o se dig

Reg.datum
    jun 2012
    WORK,WORK,WORK den här sommaren har bara varit jobb, tur man inte ser det som ett jobb att laga mat haha, mer en livstil jag valt och då får man också mycket jobb hahaha. Nu har jag snart 2 veckors semester och nu har jag en dator som är hel så jag kan skriva här igen.
    jag har saknat att skriva här länge nu, det känns bra att varje dag uppdatera sig här om allt möjligt. Dessutom få se hur det går för er andra.
    Jag dricker extremt mycket vatten för att i köket där jag jobbar är det mellan 35-42 grader varmt och på kvällen när vi ska servera mat och stänger dörren och både spis, ungn,tallriksskåp och värmelampor är igång så får man svettas rejält.
    jag äör nere på 91,4 kg och har pendlat mellan det och upp till 92,4
    I den här varmen så tappar jag helt sugen att äta, och slarvar rejält men inte med vad jag äter utan att jag bara äter 1 gång om dagen också blir det 10 koppar kaffe på det hahaha ja det e sjukt men så är sommaren för mig.
    men på måndagen börjar semestern och då ska det bli skönt att få tänka på sig själv lite mer, och laga mat till sig själv.
    ha det fint alla. I`m back, stronger then ever ;)

Reg.datum
    jun 2012
    21/8

jobbat från kl 10-22
    frulle 1 kopp kaffe m grädde
    lunch 200g bakad röding
    rostad paprikasås smaksatt med en rökt räkfond och grädde
    30g smörslungda vaxbönor

middag: ingen middag idag ajajajaja

ja imorgon kör vi en goefrulle och sen börja äta i allafall 2-3 gånger om dagen

Sidan 8 av 9 FörstaFörsta ... 6 7 8 9 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •