Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 1 2
Resultat 11 till 16 av 16

Ämne: 16 mars till sista maj 2013 - jag blir strand snygg!

Reg.datum
    sep 2011
    Dagen:
    Frukost: Omelett på 4 priskorvar och 2 ägg + lite majjo + 1 kopp te med en halv matsked steviaströ. Tager vad man haver blev det..
    Lunch: Ingen.
    Mellanmål: Råka smaka några bitar, kanske 15g av sonens godis. Vanligt godis alltså
    Middag: 5 cvevapcici (stavning?)5 bitar broccoli 5 mini mozzarella + en halv matsked creme fraich och en halv matsked tomatsalsa (egengjord) + Stort glas vatten.

Får se om jag klarar att stå emot mumsandet ikväll!!! HOPPAS!

Vi var på leklandet i över 4 timmar så en del bus och spring blev det. Men träningen har jag inte hunnit med ännu att starta, haft besök och imorn hinner jag nog inte heller gå o registrera och komma igång då det är bvc tid och kvalitetstid med syster.
    Lägg försöker träna upp psyket nu igen o bli en jädran anamma tjej igen! Ska fixa det här nu!

Reg.datum
    sep 2011
    hah! det är skrattretande att jag kallar mig lchf:are efter det där 250-300gram lösviktsgodiset jag tröck i mig på eftermiddagen.... Nu är det faaaan nog! Ush på mig!!!!
    Behöver inte ens skriva vad jag ätit i övrigt, maten går alltid galant. men lighten och godiset lockar mig alltid i fällan..
    Har iaf lånat hem en cykel så imorgon brummar jag iväg till gymmet och skriver in mig och tar ett jävla pass och tittar inte åt det där jävla sockerstinna grejerna..

Reg.datum
    sep 2011
    Nu har jag varit iväg och skrivit in mig på nya gymmet och tagit det första stegen där inne.
    Det blev 2,5km på löpbandet, 5km cykel, 15x3 på 4 olika maskiner och 20 längder simning.
    Maten såhär långt:
    Frukost, ingen pga pf
    Lunch åts kl 14.30, omellett med två ägg, 3 champinjoner och 3 mini mozzarella + ett finkrisp med bregott och ett stor glas vatten
    Middagen blir kyckling, återkommet om det

Reg.datum
    maj 2012
    Du verkar äta extremt lite. Inte så konstigt att godiset lockar.

Reg.datum
    jun 2012
    Ja... LCHF och hård träning går sällan ihop i början. Kroppen behöver vänja sig vid det nya tillståndet liksom knoppen också att hantera nya känslor och upplevelser. Man behöver i regel inte heller träna för att gå ner i vikt. Har man koll på sitt intag, mår man som en kung eller drottning och går ner ändå. Inte behöver man gå hungrig heller eller känna speciellt mycket sug. Ett stort sug klassar jag dock som en varningssignal för att kosten är kanske inte rätt, eller att kroppen får inte tillräckligt med näring.

Reg.datum
    sep 2011
    Jag tycker inte jag äter lite, jag kan inte äta mer än det jag gör. Men nu är sockersuget puts väck, helt otroligt är det. Men det sitter nog mest för min del i psyket det där med godis och sött. Men som sagt nu tror jag det ska gå bara framåt.
    Jag VILL träna, för jag vill ha en starkare kropp och känna mig bekväm och dessutom så blir jag mycket piggare av att träna så det är inte enbart för att jag ska tappa kg!

Hur som helst så var jag ut igår, första gången jag lyckats hålla mig till vin, vodka och sprite zero. Ingen cider, ingen öl och inga drinkar. SKITGLAD!
    Gårdagens mat:
    Frukost: ingen pga pf!
    Lunch, Kärlknul och bea.
    Middag: 1 stekt ägg och 3 champinjoner. Var för mätt efter den sena lunchen.

Dagens mat:
    Frukost: Ingen pga bakfylla ;)
    Lunch: kebabfräs med 3 champinjoner och 1dl grädde som sky + lite gurka.
    Middag: Lchf pannkakor, grädde och blåbär.

Träningen idag blev 40 minuter på löpbandet = 4km. 30minuters simning= 30längder + 15x3 på 4 olika maskiner.

Känner mig tillbaka på banan igen

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 1 2

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •