Sidan 1 av 2 1 2 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 19

Ämne: Den krokiga vägen

Den krokiga vägen

Det här är jag.
    Hemlig som få. Flyttar till Borlänge om 43 dagar. Jag har alltså 43 dagar på mig att ta mig så långt som möjligt.

1 maj-1 juli 2012 gick jag ner från 90 kilo till 70 kilo. På två ynka månader.
    Nu väger jag 76 kilo och ska ner till 59 kilo. Tålamod finns inte. Snabbt ska det gå.
    Mitt problem är att jag egentligen inte mår bra alls och mentaliteten inte är på topp.

Jag hoppas det här ska hjälpa mig och bli vägen till min nya vikt.

Det är fritt fram att tjata på mig, peppa mig och påminna mig.

Dagens Mat:
    1 bit rå lax
    Glass
    EDIT: glömde två stekta laxfiléer med stekt fetaost

Dras med en lunginflammation så varken mat eller träning är så bra.
    Senast redigerat av DietBitch den 2013-05-30 klockan 23:19.

Reg.datum
    maj 2012
    Jag skulle nog fixa lunginflammationen först innan jag börjar med LCHF.

Citat Ursprungligen postat av Slacktivisten Visa inlägg
    Jag skulle nog fixa lunginflammationen först innan jag börjar med LCHF.
    Det är min 4e från i höstas.
    De gör inget mot det utan det självläker om man inte är helt döende.

Slemlösande och massor med te..

Ja just ja!
    Jag kommer under Juni månad köra en Squat-utmaning.

Reg.datum
    aug 2011
    Citat Ursprungligen postat av DietBitch Visa inlägg
    Ja just ja!
    Jag kommer under Juni månad köra en Squat-utmaning.

Hej!

Vad är det? Utmaningen alltså. Hoppas lunginflammationen ger med sig, låter superjobbigt med så många och täta!

Citat Ursprungligen postat av poppiloppan Visa inlägg
    Hej!

Vad är det? Utmaningen alltså. Hoppas lunginflammationen ger med sig, låter superjobbigt med så många och täta!

Det är 30 dagar med Squat-varje dag. Man börjar på 50 och följer sedan ett schema där man ökar varje dag. Jag kan lägga upp det ikväll

Reg.datum
    jun 2012
    Om du har brottom med viktedgången är nog LCHF ingen lösning. LCHF bygger på viktnormalisering i det långa loppet när man lärt sig nya levnadsvanor. Dvs. LCHF är ingen bantninskur, utan mer ett sätt att leve sunt. Återstår bantning med svält samt med tänkbar tillhörande snabb viktuppgång efteråt. Alltså, ha inte brottom, utan satsa på en lånsiktig plan för att må bättre.

Citat Ursprungligen postat av Limp Visa inlägg
    Om du har brottom med viktedgången är nog LCHF ingen lösning. LCHF bygger på viktnormalisering i det långa loppet när man lärt sig nya levnadsvanor. Dvs. LCHF är ingen bantninskur, utan mer ett sätt att leve sunt. Återstår bantning med svält samt med tänkbar tillhörande snabb viktuppgång efteråt. Alltså, ha inte brottom, utan satsa på en lånsiktig plan för att må bättre.

Tack för omtanken men nu vet jag att det fungerar för mig.
    Sist tappade jag som sagt 20 kilo på två månader. Lchf och hård träning. Jag har inte gått upp efter det förutom senaste månaden när jag varit sjuk.
    Nu är det dags att ta tag i sista fasen och tappa de sista kilona. Jag har egentligen ingen direkt deadline men så snabbt som möjigt är ju alltid bra. Ingen kropp mår bra av att släpa på övervikt onödigt längre
    59-60 kilo är för mig en lagom vikt

Här är Squatutmaningen! Start imorgon!

Sidan 1 av 2 1 2 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •