Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 1 2
Resultat 11 till 19 av 19

Ämne: Den krokiga vägen

Det blev som det blev idag. Vi hade avslutning för en tant på jobbet.

Dagens mat:
    2 Bitar tårta
    1 liten kexchoklad

Morgonvikt: 75 kilo

Reg.datum
    jun 2012
    Om du äter LCHF på rätt sätt, går du inte upp om du så är sjuk eller frisk. Känns att du håller på att hamna i jojobantningsräsket ? Man går ner och sedan upp igen ! Varför inte börja äta naturligt istället för att banta ? Jag gjorde det ett år sedan när jag höll på att bli riktigt sjukt. Numera är är helt symptomfri från alla mina åkommor och 55 kg lättare genom att ätit mig mätt på naturlig mat. Prova gärna istället för svältkosten på socker, det fungerar. Att äta sunt är inget "challenge"...

Citat Ursprungligen postat av Limp Visa inlägg
    Om du äter LCHF på rätt sätt, går du inte upp om du så är sjuk eller frisk. Känns att du håller på att hamna i jojobantningsräsket ? Man går ner och sedan upp igen ! Varför inte börja äta naturligt istället för att banta ? Jag gjorde det ett år sedan när jag höll på att bli riktigt sjukt. Numera är är helt symptomfri från alla mina åkommor och 55 kg lättare genom att ätit mig mätt på naturlig mat. Prova gärna istället för svältkosten på socker, det fungerar. Att äta sunt är inget "challenge"...
    Anledningen till att jag gått upp är just för att jag istortsett enbart levt på godis, chips osv nu när jag varit sjuk. plus att jag inte kunnat träna.

Morgonvikt: 74,5 kg

Frukost: 120 g Bacon

EDIT: Grillad Nöt Innanlår, sallad
    Senast redigerat av DietBitch den 2013-06-02 klockan 04:00. Anledning: tillägg

Reg.datum
    jun 2012
    Jag har gått ner 55 kg utan och träna... så inte behöver man göra det för viktnedgångens skull. Träna gör man av andra orsaker. Äter man LCHF, blir man sällan godissugen. Bacon är bra mättande mat på morgonkvisten... lägg till gärna litet ägg också, så försvinner både mat- och godisssuget så småningom.

Jag tränar mest för att jag tycker det är roligt och för att skynda på viktnergången

haha ja det här har ju gått kanonbra.. morgonvikt 78 kilo ;)

Men nu har jag för första gången på 6 månader ett eget kök och eget kylskåp.. Enbart jag bestämmer vad som ska finnas hemma.

Frukost: Ägg och 1/2 paket bacon

Ja vart är man nudå?
    Det var ett tag sedan sist och jag är kvar på ungefär samma ställe. Men jag har i princip levt på smörgårstårta, bakelser och chips och dipp med.
    Planen är att ta tag i de sista kilona en gång för alla, men motivationen är som bortblåst.

Reg.datum
    aug 2016
    Jag hoppas det här ska hjälpa mig och bli vägen till min nya vikt.

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 1 2

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •