Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Åt massa ghee, dog nästan av trötthet

Reg.datum
    aug 2013

Åt massa ghee, dog nästan av trötthet

Hej.

Har kört Bulletproof-dieten kanske två månader nu, var lite över-entusiastisk i början och hade ingen aning om att jag var kokosnöt-intolerant.

Slutade med det, men började undra förra veckan om jag var laktos-intolerant också så nu har jag gjort ghee av alla mina franska smörer och hoppade i ilska helt av kosten i fredags.

Sedan dess har jag varit sjuk, snuva och frusen, och började idag med att äta ghee. Jag åt kanske fyra matskedar utav det hittills och för en halvtimme sen höll jag på dö av trötthet. Låg på sängen och var orolig för sömnapné, alltså jag har klarat mig med andra fetter förutom smör och återintroducerade det kanske två veckor sen och fick sömnapné som gick över när jag slutade med smöret.

Nu när jag skriver det här är jag yr, känns som jag hällt i mig en liter melatonin och allmänt förbannad på min mes-kropp.

WTF.

Åsikter?
    Senast redigerat av addeps3 den 2013-08-14 klockan 19:35.

Reg.datum
    maj 2012
    Äter du bara fett?

Reg.datum
    jun 2012
    Nog har jag alltid en åsikt... varför inte äta LCHF och bli pigg och rask. Inget hokuspokus, utan nyttig mat. Man minskar kolhydraterna och ersätter dem med fett.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •