Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Fakirprinsessan

Reg.datum
    jun 2014

Lightbulb Fakirprinsessan

Jaha då har man trillat in här då. om ganska precis 90 dagar ska jag till Turkiet. I Turkiet finns tydligen ingen vass att gömma sig i så bäst att man lägger på ett kål (eller en köttbulle).

Vet inte exakt vikt men ca 85 kilo. Vill såklart ner så långt som möjligt men målet är 60 kilo.
    Jag vet att man ska vara hälsosam och nyttigt och bluttanblä men jag vill hellre att det går snabbt ner så jag kan börja hålla min nya vikt istället. Så därför är min plan följande.

Fakir i två veckor. Sedan växla mellan fakir och Low Carb tills jag når målet. Jag ska jobba hela sommaren så några semesterproblem lär jag inte ha.

Wish me luck!

Reg.datum
    jun 2014
    Det här gick ju bra... pojkvännen bjöd på tacos.. nya tag imorgon helt enkelt.

Reg.datum
    jan 2014
    Citat Ursprungligen postat av fakirprinsessan Visa inlägg
    Det här gick ju bra... pojkvännen bjöd på tacos.. nya tag imorgon helt enkelt.
    Haha, jag känner igen det där! Men med tacos så går det ofta bra att istället enbart äta köttfärs, sallad, ost och sås! När jag känner mig sugen på godis och annat skräp så brukar jag äta precis detta. Det kanske inte är superbra ur LCHF-synpunkt men det är ju iaf inget extremt avsteg sålänge man ser till att inte använda tacokrydda full med druvsocker och dylikt.

Kör hårt!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •