Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: skjuts av mer kolisar??

Reg.datum
    nov 2014

Question skjuts av mer kolisar??

hej alla kloka!

Jag har nu ätit enligt LCHF i sex månader och har tappat 15 kg. Förutom myrkrypningar i benen och lite trötthet då och då, så mår jag prima. Har dock inte varit och testat mina värden vilket jag gärna vill jag ha för att se att allting är ok.

Min fråga är denna. Någon enstaka dag har man syndat så att säga, Ätit ett gäng pommes eller smakat på en pizza eller liknande. En enda helg åt jag till med ganska mycket av den varan. Efteråt var jag helt säker på att min vikt skulle skjuta i höjden, men av någon märklig anledning var det precis tvärtom? Är det någon som har liknande erfarenheter? Att viktnedgången liksom fick sig en skjuts för att man gör snedsteg då och då? Ska tilläggas att jag nått en platå där viktnedgången stannat av under ca 1,5 månads tid. jag blev för övrigt kass i magen och kände mig närmast bakfull av snedstegen, men gick som sagt ner i vikt :-).

Reg.datum
    okt 2011
    Det funkar att göra så. Variation med någon ätardag kan boosta viktnedgången

Reg.datum
    nov 2014
    Tack! Jasså? Jag trodde det var en slump eller nåt... Menfinns det liksom regler för hur ofta man kan "synda" och hur mkt? Jag trodde liksom man trillade ur ketos och att allt skulle gå åt h-vete. ;)

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •